czwartek, sierpnia 13, 2015

koń tygodnia#1

hejka

zanim przejdę do konia tygodnia, chciałam powiedzieć kilka słów o tym czemu postanowiłam wprowadzić konia tygodnia.

a więc zdecydowałam się na tą serie ponieważ: 

  • brzmi ciekawie
  • jest zaproponowana przez jednego z moich czytelników
  • na żadnym innym blogu czegoś takiego nie widziałam

przejdźmy do konia tygodnia

koń tygodnia

dziś koniem tygodnia zostaje:

Siwy Morgan

jak pewnie większość z was zauważyła prawie co druga osoba ma morgana. moje koleżanki które w wakacje spędzają na sso prawie 24 godziny na dobę :-) zauważyły że najwięcej posiadaczek morganów ma właśnie siwulca. :-)

fotka naszego konia tygodnia:
sorki za to brązowe coś, ale dostałam tą fotkę od koleżanki ( jak czytałyście post bez tytułu to wiecie czemu) i wokół tego kunia było mnóstwo ludziów ( ten błąd jest celowy. zresztą kunia też :-) ) więc musiałam ich ( ludziów ) zamazać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz i przepraszam jak na jakiś nie odpiszę