czwartek, września 24, 2015

10 punktów XD

hejka

Mam do napisania naprawdę duuużo rzeczy, więc podzielę ten post na kilka części

  1. aktualizacje: link do aktu daję wam tu
  2. oprócz aktualizacji sso dodało jeszcze wielką zajawkę:


  • prowadzenie konia

coś na co chyba wszyscy gracze sso czekali

  • dwie nowe rasy koni
na filmiku, który star stable wstawiło na swoją stronę widać dwa duże i owłosione kopytka, więc przypuszczam że jedna z tych ras to będą konie shire, a te drugie to podobno mustangi ( ale ekstra!!! zawsze marzyłam o mustangach! *.* )

  • nowy teren
większość osób myślało że, to będą urodzajne hrabstwa lub góry Jora, a z tego co jest na zdjęciach, które również są na stronie sso będzie to miasto jorvik ( ciekawe czy będzie jeszcze jedna trasa promu, bo jak każdy kto płynął promem wie przy mieście jorvik jest port do którego będzie można przypłynąć promem )

  • zadania: halloweenowe, urodzinowo sso'we ( XD ), oraz Bożonarodzeniowe ( będą reniferki ^^ ) 
3.  moje dwa nowe edity

pierwszy nie jest bardziej "udany" niż poprzednie, ale z drugiego jestem dość zadowolona, a oto one:
1.
zdjęcie z którego zrobiłam edit jest z internetu
2.

4. koń tygodnia #6

kary koń oldenburski

jak tylko go zobaczyłam chciałam go kupić niestety byłam w tedy na 3 lvl'u, a potem dodali aqh i Morgany, więc już tak bardzo nie chciałam go kupować. czemu kary? nie wiem czy wiecie, ale mam naprawdę wielką słabość do karych ( i gniadych ) koni.
5. edit tygodnia #4

moim zdaniem ten piękny edit zasłużył na miano editu tygodnia.
6. 3.Q #1
nic wam to nie mówi?
będzie to nowa seria polegająca na tym że co tydzień będę pisała dwa lub trzy pytania. nazwa to 3.Q ( three Questions )

7. nowy styl
zmieniłam stylówkę na jesienną ( niestety sso mi nie działa więc nie mogę wstawić zdjęć )

8. nieobecność
przepraszam za tą nieobecność, ale sami wiecie szkoła,szkoła i jeszcze raz szkoła oraz więcej szkoły XD 

 9. od listopada adres i nazwa bloga to będzie juliettebravelake.blogspot.com      ( bo tak naprawdę nazywam się w grze )

10. kończę już bo strasznie długi ten post XD.

P.S mam nowy podpis :-)

  

 

5 komentarzy:

  1. Już się bałam, że kończysz. :/ Ale dobrze, że nie! :D
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się 😊 jak narazie nie mam zamiaru kończyć 😉

      Usuń
  2. Szkoła chyba dotyczy każdego z nas :c Niestety...
    A co do editów, to widzę ze jest coraz lepiej! :D Jeszcze rok i będziesz profesjonalistką. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba że mi się odechce robić editów ( szczerze mówiąc wątpię ) *,*

      Usuń
  3. 26 year-old Speech Pathologist Janaye Fishpoole, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like "Time That Remains, The" and Shooting. Took a trip to City of Potosí and drives a Accent. skorzystaj z tego linku

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz i przepraszam jak na jakiś nie odpiszę