niedziela, października 18, 2015

1# 3.Q

hejoszki

pamiętacie jak w poście "dziesięć punktów XD" mówiłam o nowej serii 3,Q ( three questions ) będzie ona w soboty i będzie polegała na tym, że będę zadawała Wam trzy pytania, mogą to być pytania zamknięte typu:

blablablabla?

a
b
c
d

i mogą być to pytania otwarte czyli

blablablabla?

plaplapla.

nie zmuszam was do otpowiadania ( celowy błąd ) jeśli nie chcecie odpowiedzieć np. na drugie to nie musicie po prostu napiszcie w kom. nr. pytania i minusik ( - )

( nie wszystkie pytania będą miały związek z sso lub końmi )

dobra to zaczynamy

1. Czy lubisz jeździć konno w realu?

a. koffam ( celowy błąd ) b. lubię    c. nie przepadam     d. nie cierpię

2. Które zwierzęta lubisz najbardziej?

a. szczury   b. króliki   c. chomiki   d.   myszy

3. Jak poznałaś/łeś Sso?






to tyle pa ( czekam na odpowiedzi )
 

3 komentarze:

  1. 1. a
    2. c
    3. Brat mi polecił. :p
    Avis Snowlund

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam sama napisać odpowiedzi XD
    1.a
    2.a
    3. Zobaczyłam reklamę któregoś dnia i stwierdziłam że może być fajnie więc pobrałam ✔

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. A
    2. B
    3. Grając w Howrse zobaczyłam reklamę ;D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz i przepraszam jak na jakiś nie odpiszę