wtorek, października 18, 2016

urodziny Star Stable!

hejeczka

Witajcie po przerwie. Co tam u Was? Bo u mnie dobrze XD

nie przedłużając jak dobrze wszyscy wiemy jakiś czas temu sso obchodziło swoje 5 urodziny! chciałam wam pokazać strój urodzinowy. a oto i on:

siodło i ogłowie

Quiz: fort pinta
ogłowie















siodło














bluza

Quiz: moorland









buty i rękawiczki

Quiz: księżycowy sierp







kapelusz

Quiz: valedale ( nie wiem jak to się pisze )







owijki

Quiz: jodłowy gaj






czaprak

Quiz: lasy złotych liści











spodnie

Quiz: głuche lasy

( niestety nie wiem czemu ale nie mam tego quiz'u, więc nie mam zdjęcia spodni )

całość prezentuje się tak:















#selfie


tu macie resztę fotek

lider urodzinowy















tort












inne















zauważyliście nowe animacje podczas jedzenia?






























przy okazji ostatnio wytrenowałam blacky'ego na 15lvl, a jako że jest to mój pierwszy tak pierwszy ale żal  koń wytrenowany na maksa to można świętować XD

Łapcie foty jakie miejsca zajęłam 









przy okazji przygotowuję encyklopedię
pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz i przepraszam jak na jakiś nie odpiszę